Ziarah

Ini adalah salah satu perkara yang ingin aku lakukan,selain dari menunaikan Rukun Islam yang ke 5 menunaikan Haji.

Masih lagi dalam perbincangan dengan Ustaz ku yang kerap juga mengajak aku untuk membantu dia membawa jemaah umrah.Aku tak tau apa yang Ustaz nampak pada aku, yelah sebab kalau nk ikutkan aku ni tak lah baik sangat, jahat sangat pon idak tapi tu lah.

Mmm..tapi kan rasa macam seronok juga kalo dpt jadi pembantu dia membawa jemaah2.Byk yang aku bole pelajari dan mendalami lagi. Tengok lah kalo di izinkanNYA mmg nak melawat masjid ke 3 ini dan juga kalo mendapat panggilan untuk menunaikan Ibadah Haji pada tahun ini pon best juga.Insyallah

Leave a Reply

Your email address will not be published.