entah apa yang ku fikirkan..macam macam yang bermain di kepalaku…apa fungsi aku di antara semua manusia…apa tugas aku? sememangnya aku dapat rasakan aku kehilangan seketul daging, yang teletak di dadaku…manusia mengelarkannya hati..aku dapat rasakan yang ianya sukar untuk aku memilikki…tanpa nya aku hanya seorang boneka…

Average Rating: 4.8 out of 5 based on 283 user reviews.

Average Rating: 4.8 out of 5 based on 234 user reviews.

Want to pack your bags, something small
Take what you need and we disappear
Without a trace, we’ll be gone, gone
The moon and the stars will follow the car

And then when we get to the ocean
Gonna take a boat to the end of the world
All the way to the end of the world

Oh, and when the kids are old enough
We’re gonna teach them to fly

Average Rating: 4.7 out of 5 based on 215 user reviews.

Well all I really wanna do is love you
A kind much closer than friends use
But I still can’t say it after all we’ve been through
And all I really want from you is to feel me
As the feeling inside keeps building
And I will find a way to you if it kills me
If it kills me

Average Rating: 4.4 out of 5 based on 150 user reviews.

Last 8th – 12th April 2018, after 4years it happened again.Im sick again and luckily it not as worst as previously but i still cannot get up and stand. I got sudden twich while i was driving on Sunday evening but i try to ignore the twitching.

Too bad the ignorance didnt help, it still hit me…many of you are wondering what disease i have, to tell the truth i dont care and i dont wanna know.If its fate for it to happen while im driving, so be it..im kinda hurt enough. During those 3days of me laying on my bed, it brings alot of memories especially about “amoi” . haih

Now 19th April 2018, i think im recovering…so i think…i dont care

Average Rating: 4.5 out of 5 based on 220 user reviews.

Ini adalah salah satu perkara yang ingin aku lakukan, selain dari menunaikan Rukun Islam yang ke 5 menunaikan Haji.

Masih lagi dalam perbincangan dengan Ustaz ku yang kerap juga mengajak aku untuk membantu dia membawa jemaah umrah.Aku tak tau apa yang Ustaz nampak pada aku, yelah sebab kalau nk ikutkan aku ni tak lah baik sangat, jahat sangat pon idak tapi tu lah.

Mmm..tapi kan rasa macam seronok juga kalo dpt jadi pembantu dia membawa jemaah2.Byk yang aku bole pelajari dan mendalami lagi. Tengok lah kalo di izinkanNYA mmg nak melawat masjid ke 3 ini dan juga kalo mendapat panggilan untuk menunaikan Ibadah Haji pada tahun ini pon best juga.Insyallah

Average Rating: 4.5 out of 5 based on 211 user reviews.